Přeskočit na obsah

POŠTOVNÉ

Při objednávce nad 65€ (cca 1575 Kč) je POŠTOVNÉ ZDARMA.

Konkrétní výše poštovného jsou uvedeny v tabulkách:

Česká republika:

Doručení  Cena
Česká Pošta / Kurýr (do 65 €) € 5,90
Česká Pošta / Kurýr (nad 65 €) € 0,00

 

Slovenská republika:

Doručení  Cena
Kurýr (do 65 €) € 4,90
Kurýr (nad 65 €) € 0,00

 

Ostatní země:

Doručení  Cena
Mezinárodní Přeprava (do 65 €)

€ 8,90

Mezinárodní Přeprava (nad 65 €) € 0,00

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Dodávky elektronicky objednaného zboží budou dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího zpracovány a vyskladněny v co nejkratším termínu, obvykle 1-5 pracovních dnů od vytvoření objednávky. To zahrnuje kontrolu objednávky, balení a odeslání zboží z našeho skladu, popřípadě diskusi ohledně velikostí objednaného zboží se zákazníkem.

Při výběru způsobu platby na dobírku se zpracování objednávky může prodloužit o další 2-4 pracovní dny a vyžaduje se dodatečný poplatek ve výši 3,50 €.

DORUČENÍ OBJEDNÁVKY

Doručení objednávky trvá obvykle 5 - 11 pracovních dnů ode dne odeslání. To zahrnuje dobu od vyskladnění zboží až po doručení na adresu dodání kupujícího, kterou uvedl při objednávce.

CELKOVÝ ČAS DODÁNÍ OD VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY

Celková délka dodání elektronicky objednaného zboží od vytvoření objednávky zohledňuje čas potřebný ke zpracování a doručení objednávky. Výsledná doba dodání zboží (zpracování + doručení) je celkem 6 - 16 pracovních dnů od vytvoření objednávky. Při platbě na dobírku je to dohromady 8 - 20 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

Pokud se Vám doručovaná zásilka nevejde do vaší schránky, nebo Vás kurýr nezastihne na adrese, bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na odběrném/výdejním místě nebo poště prostřednictvím SMS, aplikace Viber nebo emailem a je třeba si zásilku osobně vyzvednout.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

Ke každé objednávce poskytujeme sledovací číslo a sledovací odkaz.

Pokud e-mail s potvrzením odeslání a sledovacím číslem nevidíte v doručené poště, zkontrolujte si složku se spamem nebo složku s propagací, popřípadě nás kontaktujte.

POJIŠTĚNÍ ZÁSILKY

Všechny naše objednávky odesíláme s pojištěnou dopravou a manipulací. Pokud se vám zdá, že už čekáte dlouho, kontaktujte nás, abychom mohli vaši objednávku co nejdříve znovu odeslat.

VÍCEPOLOŽKOVÉ OBJEDNÁVKY

Při objednávkách s více položkami může být vaše objednávka odeslána v samostatných balících v různých časech podle dostupnosti, aby byly vámi objednané položky doručeny v co nejkratším termínu.

EXPEDICE ZBOŽÍ

Zboží zasíláme podle možností a dostupnosti z několika skladů v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku nebo zemí a teritorií Asie.

STORNO OBJEDNÁVKY

Zrušení objednávky na žádost zákazníka je možné do 24 hodin od vytvoření objednávky.

COVID-19

Pochopte prosím, že kvůli COVID-19 se doručení zásilek může zpozdit. Objednávky se mohou jevit na určitou dobu jako zaseknuté při čekání na jejich vyřízení. Pokud si myslíte, že s vaším balíkem může být větší problém, kontaktujte nás na adrese info@dogface.cz.

SVÁTKY

Během hlavních svátků, Vánoc nebo BLACK FRIDAY se doručení zásilek může rovněž zpozdit o pár dní.