Často kladené otázky
JAK VÁS MOHU KONTAKTOVAT?
Jsme tady, abychom vám pomohli od pondělí do pátku 10:00h - 18:00h! Náš zákaznický servis je k dispozici prostřednictvím e-mailu info@dogface.cz, telefonicky na +421 951 604 033 nebo přes Facebook Messenger, Instagram nebo WhatsApp. Pokud jsme momentálně zaneprázdněni, ozveme se do 24 hodin.
JSEM NA VAŠÍ STRÁNCE PRVNÍ KRÁT. NABÍZÍTE SLEVOVÝ KÓD PRO NOVÉ ZÁKAZNÍKY?
Ano, pro nové zákazníky máme v nabídce 10% slevový kód. Neváhejte a využijte tento kupón pro svůj první nákup na www.dogface.cz. V pokladně použijte 10% slevový kód: "VITAJ10" Přejeme příjemné nakupování.
KDE MÁM UMÍSTIT SLEVOVÝ KÓD?
Místo, kde je třeba vložit slevový kód, se nachází v naší pokladně.
JE POŠTOVNÉ ZDARMA?
V rámci ČR a SR je při objednávce nad 50 € (cca 1225 Kč) POŠTOVNÉ ZDARMA.
JSOU INFORMACE O MOJÍ KREDITNÍ KARTĚ V BEZPEČÍ?
Ano, informace o kreditní kartě jsou během přenosu v sítích vždy šifrovány. Používání služby PayPal a našeho poskytovatele plateb kreditní kartou GoPay je bezpečné a chráněné SSL certifikátem.
JAK VYBERUJEM SPRÁVNOU VELIKOST?
Správnou velikost určíte podle tabulky velikostí. Tabulka je zobrazena v popisu na každé produktové stránce. Jelikož máme více dodavatelů, máme několik velikostních tabulek. Třeba se řídit podle té správné, která je uvedena na produktové stránce toho produktu, o který máte zájem. Pokud se neumíte rozhodnout, klidně nám napište nebo zavolejte na +421 951 604 033 a my vám poradíme. Více o tom, jak fungují velikostní tabulky se dočtete ZDE.
VÍTE MI UŠIT OBLEČENÍ NA MÍRU?
Oblečení na míru bohužel ušít nevíme, dostupné je jen to, co je aktuálně na naší stránce od výrobce.
MÁM ZÁJEM O ZBOŽÍ V DANÉ VELIKOSTI, ALE TA UŽ NENÍ DOSTUPNÁ. DOSKLADNÍTE JEŠTE DANOU VELIKOST?
Ano, dané velikosti budou v dohledné době naskladněny.
JE MOŽNÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT ZA JINOU VELIKOST/ JINÝ DRUH?
Ano zboží lze vyměnit do 14 dnů od doručení. Více ZDE.
VRACAL/A JSEM VÁM ZBOŽÍ, OBDRŽELI JSTE HO? KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE NA ÚČET?
Podle podacího čísla zásilky si v online systému pošty prohlédnete, kdy jsme Vaši zásilku převzali a následně, do 14 dnů, ode dne následujícího po dni námi převzetí zásilky, vyřizujeme vrácení peněžních prostředků.
CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT, JAK MÁM POSTUPOVAT?
Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data doručení zboží. Zboží musí být v původním stavu, s původním štítkem a nesmí být nošeno, poškozeno či jinak znehodnoceno. V případě, že kupující vrátí objednané zboží poškozené či jinak znehodnocené nebo s poškozeným obalem, v ne původním stavu, nošené nebo bez původního štítku, resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu uhradit z částky, která byla uhrazena kupujícím za objednané zboží, resp. neuznat vrácení zboží.
Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku bezodkladně po převzetí vráceného zboží, nejpozději však do 14 dnů, ode dne následujícího, po dni převzetí.
Odeslání zboží na špatnou adresu, resp. na jinou adresu, než je v našich Obchodních podmínkách, nebo ve formuláři, který je třeba stáhnout, vytisknout, vyplnit a přiložit k balíku, nemá za následek posunutí 14 denní lhůty pro vrácení zboží. Zboží v tom případě neuznáme, jak vráceno ve lhůtě 14 dnů.
Celý reklamační řád je uveden v článku IX všeobecných obchodních podmínek, které naleznete ZDE.
Reklamační formulář si stáhněte v PDF zde: STÁHNOUT FORMULÁŘ
JAK MOHU ZAPLATIT OBJEDNÁVKU?
- PLATBA KARTOU PŘES INTERNET: Po dokončení objednávky bude Kupující automaticky přesměrován na platební bránu GoPay. Platební údaje potřebné k realizaci platby zadává Kupující přímo na podstránce platební brány, Prodávající s údaji o platební kartě nepřichází do kontaktu a jsou chráněny SSL certifikátem;
- PLATBA PŘEZ PAYPAL: Po dokončení objednávky bude Kupující automaticky přesměrován na platební bránu PayPal. Platební údaje potřebné k realizaci platby zadává Kupující přímo na podstránce této platební brány, Prodávající s údaji o platební kartě nepřichází do kontaktu a jsou chráněny SSL certifikátem;
- BANKOVNÍ PŘEVOD: Po přijetí objednávky jsou kupujícímu e-mailem zaslány údaje o objednaném zboží, celkové částce, variabilním symbolu a o účtu, na který je třeba platbu za zboží uhradit. Po přijetí platby zboží odesíláme ihned a o této skutečnosti je kupující informován prostřednictvím e-mailu;
KDY MI BUDE ODESLÁNÁ/ DORUČENÁ MOJE OBJEDNÁVKA?
Dodávky elektronicky objednaného zboží budou dle dostupnosti zboží a provozních možností Prodávajícího expedovány v co nejkratším termínu, v případě zboží skladem obvykle od 1 do 5 pracovních dnů ode dne přijetí a potvrzení objednávky. Doručení zásilky trvá přibližně 10 - 15 pracovních dnů od odeslání. Více ZDE.
JAK MOHU SLEDOVAT MOJÍ OBJEDNÁVKU / KDE SE MOMENTÁLNĚ NACHÁZÍ MŮJ BALÍK?
Ke každé objednávce poskytujeme sledovací číslo s odkazem, které obdržíte emailem hned jak je vaše objednávka odeslána.
JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR?
Osobní odběr bohužel možný není, jen nákup přes náš e-shop, emailem nebo telefonicky.
MÁTE KAMENNOU PRODEJNU?
Ne, nemáme.
POSÍLÁTE ZÁSILKY I DO ZAHRANIČÍ?
Ano, zásilky posíláme po dohodě kamkoli do zahraničí (mimo Slovenskou republiku a Českou republiku) za podmínky předem uhrazení celé částky (zboží + poštovné) na náš účet bankovním převodem, platební kartou, nebo přes PayPal.